| View previous topic | View next topic |
| Author |
Message |
Lady Fëanor Member

|
Posted: Tue Oct 13, 2009 15:28:44 Post subject: |
|
|
Mutta missä ovat kaikki ne ihmiset jotka "pitävät Nicoa suomalaisena kun hän menestyy"? En ole vielä tavannut yhtään heistä. Ehkä liikun väärissä piireissä. Kaikki vaan motkottavat siitä ettei hän ole "oikeasti suomalainen", ikään kuin hän itse olisi joskus väittänyt jotain muuta. Koko suomalais-Nico pelleily tuntuu olevan täysin toimittajien keksimään ja ylläpitämää.
Totta, jotenkin tylsiä nuo muut ovat Kimin rinnalla. Joko täysin yhdentekeviä tai sitten vain julkkiksia miljoonan ja yhden muun joukossa. Ei ketään sellaista, jonka uraa ja elämää viitsisi seurata tai jonka fanifoorumeilla notkuisi.  |
|
| Back to top |
|
 |
[FIN]RedDevil Member

|
Posted: Wed Oct 14, 2009 12:14:25 Post subject: |
|
|
Mää ainaki pidän Nicoa suomalaisena, sillonku se menestyy, jossei menesty, niin sillon se on saksalainen.  _________________
My YouTube channel. |
|
| Back to top |
|
 |
Lady Fëanor Member

|
Posted: Wed Oct 14, 2009 13:37:31 Post subject: |
|
|
SINÄ SENKIN!
No nyt minulla on joku jota aina osoittaa syyttävällä sormella.  |
|
| Back to top |
|
 |
[FIN]RedDevil Member

|
Posted: Wed Oct 14, 2009 18:02:36 Post subject: Re: |
|
|
| Lady Fëanor wrote: | SINÄ SENKIN!
No nyt minulla on joku jota aina osoittaa syyttävällä sormella.  |
Mitää? Mitä mää sanossin ny väärin?
No ei ny. Nico on ihan hyvä kuski. Jos se menestyy, se on finski, jossei, niin sillon se on saksalainen. Eiks se oo varsin yksinkertasta? _________________
My YouTube channel. |
|
| Back to top |
|
 |
YSP Member

|
Posted: Wed Oct 14, 2009 20:36:19 Post subject: Re: |
|
|
| Lady Fëanor wrote: | Kaikki vaan motkottavat siitä ettei hän ole "oikeasti suomalainen", ikään kuin hän itse olisi joskus väittänyt jotain muuta. Koko suomalais-Nico pelleily tuntuu olevan täysin toimittajien keksimään ja ylläpitämää.
|
No ei ihan täysin. Nicollahan on myös Suomen kansalaisuus ja pikkuformuloissa oli autoon maalattu hybridilippu. Puhetta oli myös Nicon suusta että fykkösiin kun pääsee niin saattaa ajaa Suomen väreissä, mutta puheeksi jäi.
Sakemannihan se on. Itse pääsi valitsemaan ja sitä niittää mitä kylvää.
Ugh. _________________ Reporter: It was raining, what kind of tires you had?
Juha Kankkunen: Black and round Pirelli.
------------------
Reporter: How is it possible that there's three Finns in top 5?
Timo Mäkinen: Because there was only three of us. |
|
| Back to top |
|
 |
Leijona Member

|
Posted: Thu Oct 15, 2009 08:51:30 Post subject: |
|
|
Mun mielestä on hassua että Nico osaa neljää eri kieltä erinomaisesti - mistä se ylpeilee medialle melko usein - mutta mikään niistä kielistä ei oo suomi, joka sentään ois sen oman isän äidinkieli. Tietenkin se on kasvanu semmosessa ympäristössä, jossa ei suomea ikinä kuule (kun ei Kekekään sille suomea puhu) mutta jotenkin ajattelis että Nico olis kiinnostunut kulttuurista, jonka kansalainen hän on ja puolet suvusta on peräisin. Mut kaikki omalla tavallaan pysyköön saksalaisena jos siitä tykkää..
ja kyllä mäkin tunnen suomalaisia jotka pitävät Nicoa suomalaisena kun se menestyy ja saksalaisena kun se ei menesty. Esim. oma isäni on tässä kastissa  |
|
| Back to top |
|
 |
T.K Member

|
Posted: Fri Oct 16, 2009 08:37:59 Post subject: |
|
|
| Terveisiä kaikille tutuille hahmoille F1-foorumilta! |
|
| Back to top |
|
 |
Lady Fëanor Member

|
Posted: Fri Oct 16, 2009 11:57:28 Post subject: Re: |
|
|
| YSP wrote: |
Sakemannihan se on. Itse pääsi valitsemaan ja sitä niittää mitä kylvää.
Ugh. |
Tätä juuri minä en ymmärrä. Mitä pahaa siinä on jos se haluaa olla saksalainen? Jos isäni olisi kotoisin vaikka Ukrainasta, mutta olisin koko ikäni asunut Suomessa, minulle olisi opetettu vain suomea, ja kaikki tuttuni olisivat suomalaisia, niin olisinko hirveä ihminen jos pitäisin itseäni suomalaisena? Kai minä Unkarista olisin jollain tasolla kiinnostunut, mutten nyt sen lippua autooni maalaisi tai passiini iskisi. |
|
| Back to top |
|
 |
YSP Member

|
Posted: Fri Oct 16, 2009 13:31:18 Post subject: Re: |
|
|
| Lady Fëanor wrote: | | Tätä juuri minä en ymmärrä. Mitä pahaa siinä on jos se haluaa olla saksalainen? Jos isäni olisi kotoisin vaikka Ukrainasta, mutta olisin koko ikäni asunut Suomessa, minulle olisi opetettu vain suomea, ja kaikki tuttuni olisivat suomalaisia, niin olisinko hirveä ihminen jos pitäisin itseäni suomalaisena? Kai minä Unkarista olisin jollain tasolla kiinnostunut, mutten nyt sen lippua autooni maalaisi tai passiini iskisi. |
Olenko mie väittänyt että siinä olisi jotain pahaa..?
Olkoon mikä haluaa olla, vaikka turska, samanhan se miulle tekee. Sinivalkoisia lisäpisteitä ei kuitenkaan miulta saa, *** No swearing *** ei muutkaan ulkomaan suharit.
edit: hmm.. minkäkielinen kirosana on "ku ten" (välilyönti sviduraan) ja mitä se tarkoittaa? Tämmöset asiat haluaa aina oppia..  _________________ Reporter: It was raining, what kind of tires you had?
------------------
|
| Back to top |
|
 |
Lady Fëanor Member

|
Posted: Fri Oct 16, 2009 14:51:20 Post subject: |
|
|
Aha, anteeksi, sain viestistäsi toisenlaisen vaikutelman. Nöyrimmät anteeksipyyntöni.
KRForum on outo, se sensuroi täysin viattomia suomen sanoja. |
|
| Back to top |
|
 |
YSP Member

|
Posted: Fri Oct 16, 2009 19:20:46 Post subject: Re: |
|
|
| Lady Fëanor wrote: | Aha, anteeksi, sain viestistäsi toisenlaisen vaikutelman. Nöyrimmät anteeksipyyntöni.
|
No harm done. Et ole ensimmäinen joka ymmärtää sanomisiain väärin.. Itsestä se vika löytyy, syyllistyn usein tietoiseen kärjistämiseen ja ehkä se taipumus huokuu tiedostamattakin posteista läpi. Mene ja tiedä. _________________ Reporter: It was raining, what kind of tires you had?
------------------
|
| Back to top |
|
 |
Miss Prinsessa Member
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 11:00:49 Post subject: |
|
|
| Nyt mua ainakin alkoi vähän pelottaa tuo YSP who am I ja dark side meininki... |
|
| Back to top |
|
 |
Miss Prinsessa Member
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 11:09:43 Post subject: |
|
|
Ok vähän säikähdin .Minun formulan seuraaminen päättyi siihen kun suosikkini Ayrton Senna kuoli.Siihen aikaan olin tosin noin noin noin..naisen ikäähän ei tarvitse palajastaa.Sanotaan että olin silloin jo syntynyt.Ja se formuloiden seuraaminen päättyi pitkäksi aikaa siihen.Nyt aikuisena nään sen vähän eri silmillä.Ja terveisiä kaikille teille tuntemattomille tällä Foorumilla  |
|
| Back to top |
|
 |
FO110K Member

|
Posted: Wed Oct 28, 2009 02:09:11 Post subject: |
|
|
Hyvä kirjoitus. Vähän samat fiilikset oli itselläkin Sennan kuollessa, mutta laji vei silti voiton, vaikkakin tietysti samanlaista "poltetta" ei enää lajiin parina vuonna löytynytkään...
Tietty asiaan vaikutti sekin että Suomalaisia ei juurikaan kärkikahinoissa ollut, varsinkaan -95/-96 mukana...
Mutta life goes on, tai ainakin sanotaan niin. Sennan kuolema opetti ainakin mulle että laji kiinnostaa itsessään, eikä välttämättä ole niinkään riippuvainen vain yhden miehen / tiimin tapahtumista...
Kiva että täällä pääsee hieman kotimaankin kieltä puhumaan  |
|
| Back to top |
|
 |
Miss Prinsessa Member
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 20:33:00 Post subject: |
|
|
Sanotaan että on lotto voitto syntyä Suomeen,mutta kyllähän se 20 miljoonaakin kelpaisi kelle tahansa.Kannattaisi Kiminkin vähän miettiä mitä se sellainenkin"pienehkö" summa voi tavallisien ihmisien elämässä vaikuttaa.Kuka nyt ei haluaisi ottaa sellaista rahasummaa vastaan kun joku tarjoaa.Eikö se Toyotan tarjous nimen omaan ole sitä luokkaa jo.  |
|
| Back to top |
|
 |
YSP Member

|
Posted: Fri Oct 30, 2009 16:19:52 Post subject: Re: |
|
|
| Miss Prinsessa wrote: | | Nyt mua ainakin alkoi vähän pelottaa tuo YSP who am I ja dark side meininki... |
Ällös peljästy ja ollos huoleton. Oikeasti mie olen melko lepposa ukko.. _________________ Reporter: It was raining, what kind of tires you had?
------------------
|
| Back to top |
|
 |
Leijona Member

|
Posted: Fri Oct 30, 2009 22:03:42 Post subject: |
|
|
Nostan tätä vähän ylöspäin.. pelottavan alas valunu tämä keskustelu
Vähän kurjaa olis kyllä suomalaisittain jos Kimi ei jatkais ens vuonna F1:ssä, ja Kovalainen joutuisi johonki jämätalliin. Tai ylipäänsä se että Kimi lopettas ja Heikki jatkais McLarenilla, jossa ei saa mitään tulosta aikaseksi
kyllä formuloista vielä seuraisin mutta tylsää joka tapauksessa näin suomalaisittain.......
Häkkinen, sittenj Räikkönen... ollaanko me vähän lellittyjä siinä suhteessa? |
|
| Back to top |
|
 |
Lady Fëanor Member

|
Posted: Sat Oct 31, 2009 10:23:30 Post subject: |
|
|
Olemme hyvin lellittyjä, ja pissa on noussut hattuun.
F1 on kyllä kiehtovaa ilman suomalaisiakin. Allekirjoittanut seuraa muutamaa lajia, joissa ei ole yhden yhtään suomalaista, ja joita siksi ei todellakaan näe parhaaseen katseluaikaan. Mutta oikeastaan on kivempaakin katsoa, kun juontajat eivät ole niin pahuksen puolueellisia ja puhuvat oikeasti asiaa. |
|
| Back to top |
|
 |
Miss Prinsessa Member
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 02:07:47 Post subject: |
|
|
| Mulle on ihan sama missä tallissa Heikki tai Kimi on.Kunhan ne takoo rahaa ja älyää käyttää sitä mielellään hyvään tarkoitukseen,eli esim.orpokoteihin.Muutenhan nuo summat ois ihan älyttömiä.45 miljoonaa dollaria on kai kuitenki parempi kuin 20. En kyl ole mikään professional lajin seuraaja,mutta joskus sitä on kiva jännitää miten niille Suomi pojille käy.Abu Dhabi jäi kyllä väliin. |
|
| Back to top |
|
 |
[PunSu] Member

|
Posted: Mon Nov 09, 2009 08:43:47 Post subject: |
|
|
| Saap nährä mihin talliin se Kimi ens kaudella menee/pääsee.. |
|
| Back to top |