Advanced search

KIMI RÄIKKÖNEN Official Forum

Skip to content

• Board index
  • FAQ
  • Register
  • Login

• Board index ‹ Other ‹ Non-English
  • Change font size

Made in Holland ~12.5~

Chat about everything in your own language.

Moderator: Moderators

Post a reply
815 posts • Page 41 of 41 • 1 ... 37, 38, 39, 40, 41

Postby Gilraen » Thu Dec 01, 2011 23:26:41

Nou ja zeg, dit topicje is weer tot leven gewekt. Leuk. Ook ik kan niet wachten tot het weer Maart is.
Last edited by Gilraen on Tue Dec 06, 2011 19:01:52, edited 1 time in total.
Image
Gilraen
Moderator

• Website

Postby Ronald » Fri Dec 02, 2011 14:55:06

Spa-Francorchamps. Here we come again. Kaartjes in oktober al gekocht en kunnen genieten van 20% korting. Is nog altijd reteduur maar ja... Ik wil gewoon op een tribune zitten want bronze tickets kopen doe ik nooit meer.
Ik vraag me af wie Kimi's teamgenoot gaat worden. Petrov? Zou ik heel raar vinden na zijn uitspattingen over z'n team van jongstleden. Grosjean? Heeft al F1 gereden, ik vond hem sucken en gaat nu precies richting BMW in de DTM. Senna? Zou mooi zijn om hem een echte kans te geven. We zagen al een beetje van zijn kunnen dit seizoen maar we zagen ook veel domme dingen... toch hoop ik op bruno want bruno en ik hebben een paar gemeenschappelijke vriendinnen. mss kan ik wel iets fixen om eindelijk eens in die paddock te geraken... Maar waarschijnlijk gaat het sowieso niet lukken. I'm not that lucky! :lol:

goh ja, afwachten dus. Wie het gaat worden maakt nie uit. Kimi zal teamleader zijn, no question about that.
GP F1: Spa: '93-'94-'95-'96 / Hungaroring: '97 / Hungaroring '05/ Spa:'05 / Barcelona: '07 / Silverstone: '08 / Spa: '09-'10-'11
F1 tests: Silverstone '07 / Spa: '07
WRC: Trier: '10 - '11
Ronald
Member

Postby Anniek » Thu Dec 22, 2011 20:38:14

Dit topic bestaat dus ook nog steeds! :D

F1race bezoeken is dit jaar zeker een must! Ben nog aan het kijken welke, maar ga zeker ergens heen! Spa lijkt me wel tof, Kimi is er ook altijd snel, maar inderdaad wel duur.

En het is Grosjean geworden! Mooi, ben wel een beetje fan dus goed dat hij nog een kans krijgt. Al had ik Senna die kans ook gegund!
Image
Anniek
Moderator

Postby Sipio » Fri Dec 23, 2011 12:10:10

Wordt voor mijn vriendin en mij weer lekker terug naar Spa, maar wij gaan bewust voor een weekend bronze plek, heerlijk tegen de heuvel ergens na Kemmel met zicht op het grote scherm.

Relax overnachting in hotel erbij en genieten 8)
Sipio
Member

Postby Tobias » Tue Jan 03, 2012 23:15:58

geen twijfel over mogelijk, terug naar Spa! 8)
Tobias
Member

Postby F1 Freak » Mon Jan 09, 2012 00:21:23

Zou ook weer zooo graag naar Spa gaan maarja kost toch weer 500-600 euro per persoon :/

Ben benieuwd of RTL er nu weer meer geld in gaat steken nu mensen niet meer via BBC kunnen kijken. Pitreporter + live voorbeschouwing is toch wel iets dat we helaas gemist hebben laatste jaren.
\"Troll Troll Troll your post, gently through the threads\"
F1 Freak
Member

• Website

Postby Gilraen » Sat Feb 04, 2012 12:32:03

Het was natuurlijk maar een heel klein kansje, maar Giedo heeft geen F1 stoeltje weten te bemachtigen. In het AD van een paar maanden geleden zei hij nog dat hij alleen wilde rijden, anders hoefde hij helemaal niet in F1.
Hij heeft nu wel een teststoel bij Caterham (blijf dit zo'n rare naam vinden :wink:) geaccepteerd: http://www.autosport.com/news/report.php/id/97315?
Image
Gilraen
Moderator

• Website

Postby F1 Freak » Sat Feb 04, 2012 14:19:31

Als trulli het heel slecht doet hebben 'we' een kansje dat we vd garde zullen zien racen anders zal dit waarschijnlijk de eind stop zijn aangezien er zo weinig sponsors zijn.

Jammer dat het zo slecht gaat met de grote nederlands bedrijven; ing, philips. Op heineken en shell na dan.

Heineken Caterham F1 .... mmm :twisted:
F1 Freak
Member

• Website

Postby Anniek » Sat Feb 04, 2012 21:20:54

Eén vd weinige mogelijkheden voor Giedo om toch wat kms te maken in de F1, hoop dat het wat wordt! :D

De eerste officiele tests komen eraan, toch een teken dat het seizoen dichterbij komt. Laat maar beginnen! :mrgreen:
Image
Anniek
Moderator

Re: Made in Holland ~12.5~

Postby F1 Freak » Sat Feb 18, 2012 01:02:31

Vet, rtl gaat gp2 uitzenden (50 minuten uitzending!)
http://www.rtl.nl/%28/sport/rtl_gp/rtlg ... _rtlgp.xml
F1 Freak
Member

• Website

Postby Gilraen » Sun Mar 18, 2012 13:04:50

Pff..... Ben op vakantie in Marrakech. Had laptoppie mee. Ging prima tijdens quali, maar vlak na de start vd race, ging de link offline. Gelukkig na een minuut of tine, was-ie er weer.
Vond het echt veel spannend er nu Kimi er weer bij is. Goede race can hem. Ben benieuwd hoe het in Maleisie gaat. ALs McLaren fan blij dat Button gewonnen heeft. Ben niet zo weg van Ham.
Mercedes viel me tegen; Williams mee. Lotus race pace was goed aan Kimi's laptimes te zien.
Image
Gilraen
Moderator

• Website

Postby Gilraen » Thu Jan 17, 2013 21:15:44

We gaan ook achter de decoder begrijp ik.
Hebben jullie al meer nieuws?
Ik kan tegenwoordig ook weer RTL Duitsland ontvangen. Die zender en met de BBC moet ik het toch zonder veel extra geld kunnen zien, toch?
Image
Gilraen
Moderator

• Website

Postby Gilraen » Fri Feb 01, 2013 21:33:56

Nou ja zeg. Niet gedacht, maar Giedo heeft een F1 stoeltje bij Caterham.
Super leuk om weer een Nederlandse rijder in F1 te hebben. Ik wens hem veel succes al is het bij Caterham.
Image
Gilraen
Moderator

• Website

Postby F1 Freak » Sat Feb 09, 2013 14:23:42

Had het niet meer verwacht maar wel extra leuk.

Word vrees ik toch maar Sport1 nemen, kost we 12,50 per maand maarja motogp & f1 is het net waard.
En je kan altijd per maand stopzetten mocht het heel slecht zijn. :ebiggrin:
F1 Freak
Member

• Website

Postby Sipio » Sun Mar 17, 2013 12:59:15

UPC heeft de eerste race blijkbaar gratis gegeven want kon voor 1 keer op Sport1 kijken haha, tja matig commentaar met Rv Dam, Doornbos maakte wel wat goed, geen reclames is natuurlijk ook wel fijn.

Maar wij zijn hier in ieder geval nog niet helemaal om, haal Olav Mol bij het commentaar en ik neem een abbo, tot dan RTL duitsland.

oh en btw, KIMI WIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahhahohohohoohihihihihihihihih :mrgreen:
Sipio
Member

Previous

Post a reply
815 posts • Page 41 of 41 • 1 ... 37, 38, 39, 40, 41

Return to Non-English